گرشگری

مجله گردشگری

گرشگری

مجله گردشگری

ایرانگردی،جهانگردی

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

سوله فارس

12khodro 12khodro | پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۲۸ ب.ظ

امروزه استفاده از قابهای فلزی با مقطع متغیر و اتصاالت ممان گیر در ساخت سازه های صنعتی بسیار متداول است .

استفاده از اعضا با مقطع متغیر در قابهای صنعتی شیب دار این امکان را فراهم می کند که در محل هایی که دارای لنگر خمشی زیادتری هستند ممان اینرسی بیشتر و در نتیجه اساس مقطع بزرگتری وجود داشته باشد سطح مقطع قابهای صنعتی عموما به شکل I هستند که در آنها ابعاد بال در طول یک عضو ثابت ولی ارتفاع جان بسته به اندازه لنگر خمشی عضو متغیر در نظر گرفته می شود.

به قابهای صنعتی با مقطع متغیر  سوله  نیز گفته می شود که این شرکت یکی از برترین شرکت های فعال در این زمینه است که قابهای صنعتی به شکل سوله را برای هموطنان عزیز دردهانه های گوناگون محاسبه ،طراحی واجرا کند .


با توجه به پیشرفت فن جوشکاری بیشتر اتصاالت در این کارخانه سوله سازی به صورت جوش زیر پودری و CO2 زیر نظر دستگاه نظارت کنترل کیفی  اجرا می شود و عمدتا مونتاژ و اجرای سوله در محل مورد استفاده توسط اتصاالت پیچی در نظر گرفته می شود .


از قابهای صنعتی به صورت یک و یا چند دهانه و عموما یک طبقه با سقف های شیبدار برای پوشش دهانه های بزرگ در کارخانه های صنعتی، کشاورزی ، مرغداری ،انبارها ،سردخانه ها، تعمیر گاهها ، پمپ بنزین ، سالن های ورزشی و.... استفاده می شود. در سالهای نه چندان دور برای پوشش دهانه های بزرگ در ساختمان های مورد اشاره از سازه هایی به صورت  خرپا استفاده می شد.


در پایان به شما کارفرمایان محترم نوید داده  می شود که  مجتمع تولیدی صنعتی پولاد نقش آریا در این زمان که فشار تحریم ها و رکود بیشتر شده است و قیمت مواد اولیه روبه فزونی دارد ،  با افتخار توانمندتر از گذشته آماده ارائه مشاوره در زمینه بهینه سازی طرح های مورد نظر شما کارفرمایان ارزنده می باشد.
با سپاس از بازدید هایی که از سایت می فرمائید.


خدمات ما:

طراحی سوله

ساخت سوله

مشاوره 

ساخت جرثقیل های سقفی

هندریل کناره پل

  • 12khodro 12khodro

دامین ir و تاثیر آن بر سئو سایت

12khodro 12khodro | پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۲۱ ب.ظ

دامین ir در کشور ایران می تواند کمکی هرچند کم رنگ در سئو سایت نماید.الگوریتم جستجو محلی نوع دامین طراحی سایت و زبان محتویات و مطالب درج شده را به عنوان فاکتوری در رنکینگ و سئو سایت دسته بندی نموده است. درج محتوا به زبان فارسی در جستجو با کلمات فارسی رنکینگ بالاتری را نسبت به محتوا با زبان های دیگر به خود اختصاص می دهد.
پسوند دامین به عنوان فاکتوری در جستجو محلی گوگل می باشد که موقعیت یابی کشوری را تعیین می نماید. در کنار اهمیت زبان محتوا که تعیین کننده کشور طراحی سایت می شود پسوند دامین نیز می تواند در جستجو محلی رنکینگ بالاتری را به طراحی وب سایت شما اختصاص دهد.

سئو سایت

سئو سایت

استراتژی طراحی سایت چندملیتی

در استراتژی طراحی سایت چند ملیتی محتوا و مطالب سایت را به زبان های مختلف ایجاد می نماید بدین واسط فرصت یافته شدن موضوعات در زبان های مختلف برای طراحی سایت فراهم می شود و به واسط الگوریتم جستجوی محلی رقابت کمتری با دیگر سایت ها خواهد داشت. بدین جهت که طراحی سایت های کمتری استراتژی طراحی سایت چندملیتی را پیاده سازی می نمایند و شانس یافتن رنکینگ بالا در صفحه جستجو گوگل را خواهد داشت و در جهت سئو سایت و جذب ترافیک و بازدید بیشتر گام خواهد برداشت

اثرگذاری گوگل مپ در سئو سایت

به واسط گوگل مپ یا نقشه گوگل می توانیم موقعیت طراحی سایت را به گوگل بشناسانیم. شناساندن موقعیت، شهر و کشور خود به گوگل می تواند در رنکینگ شما در صفحه نتایج گوگل اثرگذار باشد و در مفهومی دیگر در جهت بهینه سازی سایت باشد.

تنظیمات وب مستر در درج موقعیت مکانی

در کنار فاکتورهای یاد شده می تواند موقعیت مکانی خود را در تنظمیات وب مستر و در بخش درج مکان جغرافیایی اعمال نماییم. تمامی این موارد در جهت شانس جستجو طراحی سایت شما در الگوریتم جستجو محلی گوگل می باشد که در سئو سایت بسیار اثرگذار می باشد.


  • 12khodro 12khodro

سپاس تاور کرین

12khodro 12khodro | پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۱۹ ب.ظ

سپاس کرین با داشتن 30 سال تجربه در واردات، خرید، فروش و اجاره انواع تاور کرین های ساختمانی در تهران و دیگر شهر های ایران و در تامین و ساخت قطعات و خدمات پشتیبانی تاور کرین پوتین (POTAIN) و آسانسور کارگاهی آلیماک و دیگر مارک ها فعال می باشد. این شرکت در راستای خود کفایی با همکاری مهندسین و کارگران مجرب اقدام به تولید و صادرات اکثر قطعات تاور کرین و آسانسور کارگاهی آلیماک نموده است. کارگاه تولیدی ما واقع در جنوب شهر تهران آماده بازدید کلیه همکاران و مشتریان ما می باشد.


  • 12khodro 12khodro